Презентація самоосвіти вчителя фізики Кос А.О.


Людину нічому не можна навчити,
 їй можна тільки допомогти знайти це в собі.
Галілео Галілей
Сучасна фізика, крім наукового, має важливе соціокультурне значення. Вона є важливим компонентом загальнолюдської культури взагалі і суттєво впливає на розвиток мислення, формування наукового світогляду учнів, відіграє важливу роль у моральному, естетичному та екологічному вихованні молоді.
Сучасна українська школа ґрунтується на засадах особистісно орієнтованого навчання, спрямованого  на формуванні високорозвиненої особистості на основі врахування індивідуальних освітніх потреб учнів. Головна мета навчання фiзики в середнiй школi полягає в розвитку особистостi учнiв засобами навчального предмета. Досягнення цієї мети відбувається завдяки формуванню фізичних знань, наукового свiтогляду i вiдповiдного стилю мислення, формуванню предметної, науково-природничої та ключових компетентностей (уміння вчитися, спілкуватися державною, рідною та іноземними мовами, математична, соціальна, громадянська, загальнокультурна, підприємницька і здоров’язбережувальна компетентності) .
Пріоритети розвитку загальної середньої освіти закладено у Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти "Нова українська школа" на період до 2029 року, схваленій розпорядженням Кабінету Міністрів України від 14 грудня 2016 р. N 988-р.
Організовуючи свою науково-методичну роботу з позиції компетентного підходу, я ставлю перед собою так цілі:
1.      «Вміння вчитися» - навчити учнів набувати досвіду практичної та експериментальної діяльності, вміти застосовувати знання у пізнанні світу.
2.     «Загальнокультурна» - ознайомлюю учнів з науковими досягненнями з фізики, формую в учнів ціннісні орієнтації на збереження природи, гармонійну взаємодію людини і природи, уміння екологічно взаємодіяти з довкіллям.
3.     «Громадянська» - формую в учнів усвідомлення цілісного образу своєї країни на основі розгляду та аналізу: природи, господарство.
4.     «Підприємницька» - виховую активну життєву позицію, яка готова до конкурентної боротьби на ринку праці, ініціативно включатися в підприємницьку діяльність.
5.     «Соціальна» - формую уміння учнів проявляти ініціативу, брати на себе відповідальність, приймати рішення
6.     «Здоров’язберігаюча» формую в учнів ціннісних орієнтацій на збереження природи, гармонійну взаємодію людини і природи, уміння екологічно виважено взаємодіяти з довкіллям, формую уявлення про прояв закону збереження енергії в живій природі.
7.     «Застосування ІКТ» - формую в учнів вміння раціонально використовувати комп’ютерні засоби при розв’язуванні завдань, пов’язаних з самостійним опрацюванням інформації, її пошуків, систематизацією.
Здатність до самоосвіти незрівнянно важливіша за своїми результатами та впливом на людину ніж сама освіта у навчальному закладі. «Вчити самого себе» – девіз кожної особистості.
Моя мета: реалізувати свій творчий потенціал; виховати людину нового покоління, використовуючи компетентнісно – орієнтовані педтехнології.
Самоосвітню діяльність здійснюю в таких напрямках:
v Робота над  індивідуальною методичною проблемою
v Підсилення наукової обізнаності
v Підсилення практичного досвіду
v Презентація індивідуального доробку

Немає коментарів:

Дописати коментар